.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/12/19

Erős papír csillag....., de nem papírból!!!


Eszembe jutott egy tartósabb és számomra mutatósabb papír csillag utánzat...azzal a különbséggel, hogy nem papír!!!
Látom, milyen nagy sikere van, ami igazából egyszerűségének és látványosságának köszönhető, de ..........papír!! Ami miatt én nem szeretem a lakásban dekorációnak, hogy sérülékeny és évekig sem tudom tárolni, hogy aztán következő évben is elővehessem!
De erre most megoldást találtam ! Íme a műanyag dossziékból elkészült......8 ágú csillag!!!
Elkészítése csupán egy kicsit tart tovább, de ez ellensúlyozza azokat a hátrányokat, amellyel a papír rendelkezik....ezt akár kültéren is bátran alkalmazhatjuk.....és évekig szép marad!
Ezen felül további díszítésekre vagy ezüst és aranyra való lefújásra is kedvet kaphatunk......
























Gyönyörű erős és merev....az összeillesztéséket ragasztó pisztollyal erősítettem meg. Fehér gyöngy füzéren lóg......Liza szobája ajtaján.....!

Sablonnak kivágtam egy 15cmx15cm -es négyzetet (lehet nagyobbat és kisebbet is!), amivel a szokásos módon jártam el...összehajtottam és háromszor bevágtam...ez széthajtva szolgáltatta a sablonomat.....utána a műanyagra 4 helyre kétoldalú ragasztót helyeztem és erre nyomtam rá a papír sablont....így már csak ki kellett vágnom a vonalzó mentén.....

Az elkészítése képekben:
























A legnagyobb problémám, hogy sajnos a papír boltban csak 6 db fehér! műanyag dosszié volt, így nem készíthettem sokat belőle, de mindenképpen ki akartam próbálni....
Egy kicsit még bőr utánzata is van a műanyagnak....és készen százszorta dekoratívabb mint papír társa!!!

Kezdetlegesen az ajtón.......még fentebb fog kerülni, csak nem volt amire felakasszam így egyenlőre csupán rácsuktam az ajtót........ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...