.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/11/14

Kosárfonó tanfolyam.....


Mivel ráérős anyuka vagyok...szombaton kosárfonó tanfolyamon voltam........egy kicsit elszabadulva az itthoni fahordástól illetve elmenekülve, mert az egész udvart elborította az össze-vissza vágott töménytelen mennyiségű fa óriási rönkökkel, de amit úgysem úsztam meg vasárnap, mert 9.00-16.00-ig még mindig azt pakoltuk cipeltük hárman!............szóval egy kicsit újratöltődtem és kikapcsoltam.......jelentkeztem kosárfonásra.
Ahhoz képest, hogy elsőre próbálkozom vele igen megvoltam elégedve magammal, mert azért csak hasonlított az igazi fonásra és tetszett, hogy beleláthatok a készítésébe......Persze ez nem csak egy alkalmas tanfolyam, hiszen minden hétvégén folytatódik addig, míg valóban el nem sajátítsuk a kosárfonás rejtelmeit.......
Az alkotásomat folytatni kell egyenlőre ennyire volt idő....legközelebb talán még ügyesebb leszek.......
De elsőre éppen elég volt, mert bizony igénybe veszi a kezünket is, hiszen erősen kell tartani és szorítani, hogy sűrű legyen a fonatunk.......














































De jó móka volt és nevettünk is egy kicsit a bénaságunkon....volt, aki pedig inkább mérges volt magára, mert nem annyira tetszett az alkotása....de türelem rózsát terem........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...