.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/11/17

Horgolt mobiltelefon tartó
























Elkészültem a telefon szütyővel.......A probléma csak az, hogy Liza elkunyerálta........
























Így most ott tartok, ahol eddig is.
























De semmi baj.........legközelebb még szebb lesz, hiszen ez mint első horgolásom még csak tanulási szinten készült. Gyakorlás teszi a mestert!-mint ahogyan a közmondás is tartja.....
























Most már tudom mik azok a hibák, amire figyelnem kell.......és ne felejtsük el jótékony hatását az idegekre.....nem mintha problémám lenne vele, de ha jótékony akkor miért is ne élvezném.....

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!
    Nagyon ügyes vagy,csak így tovább.
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. Köszi Belli! Vannak szépséghibái, dehát kinek nincs?????
    Te hogy álsz az állatka fejekkel???? Biztos mind tündéri lesz és majd Bence elkunyizza! Azt is lehetne ajándékba!!!!
    Szió

    VálaszTörlés
  3. Senki nem tudja tökéletesre először,ezért kell tanulni.A lényeg a szándék és a végén a nagy öröm,hogy nekem is sikerül!!!!!!!!!!!!!!!!!!Most találtam egy nagyon aranyos és nagyon egyszerű állatkát(egérke),majd megmutatom.Dóri most ébredt,ezért majd később tudom csak kipróbálni.
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Hát van mit tanulni......már leadták a rendelést a telefontartókra!-úgyhogy gyakorolnom lesz mit, pedig most mást szerettem volna!
    Egérkét majd megnézem élőben!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Jelentem 1db egér kész....
    most már jöhet a sorozat gyártás...,
    ,Dóri is írni akar neked,persze csak akar..
    Na megyek,csak ezt le akartam írni
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Ügyi vagy! Megnézem.....
    Én meg vettem új fonalakat gyönyörűeket horgoláshoz, alig várom, hogy kipróbáljam, de most este alszok, mert HULLA vagyok......pedig még csak 20:30!!!!!! van......

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...