.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/11/21

Fonal gömb átalakulva dróttá....




A drót egy másik kedvencem.......Mint azt már sokan láttátok, fonalból készítettek tapétaragasztó és lufi segítségével lámpát, most drótból mutatok kinézetre hasonló, de mégis más érzetet adó lámpát.....

A készítése:


Szerintem teljesen érthető.......éppen ezért nem pocsékolom az időmet, hogy külön leírást adjak róla. Nekem nagyon tetszik..........és aki bátor, bevállalós és legfőképpen nem szégyenli az ilyen dolgokat nyugodtan felteheti, mert igen mutatós a végeredmény.........én mindenképpen készítek majd egy ilyet is és már van helye is.......csak lenne több időm, lassan mindent csinálnék, de be kell hogy osszam a feladatokat minden nem megy egyszerre!!
Egyébként a fonalból készültet sem felejtettem el és azt, ha elkészítem...ami előbb lesz mint a drótos, akkor majd megmutatom nektek......bár ez csak természetes......mint minden mást is eddig megmutattam.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...