.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/11/18

Fehér karácsony........

A kedvencem! Nem a hóra gondolván, hanem a karácsonyi kiegészítőkre, dekorációra, díszítésre..... Persze a hó is rettentően fontos a karácsonyi hangulathoz főleg, ha szép hulló ropogós hóról beszélünk nem pedig locsi-pocsiról!

Mindig is kedvenc marad a fehér. Tavaly már ehhez készülődtem, igyekeztem fehér díszeket vásárolni, de mivel szintén horror egy két dolog kénytelen az ember beosztással élni. Persze én örülhettem, mert a mi drágánk Zsolti hihetetlen klassz dolgokkal lepett meg minket karácsony előtt!

Idén is a fehérre koncentrálok és divat ide vagy oda nálunk fehér a karácsony........olyannyira, hogy még fehér MŰFENYŐ is tetszik nem törődvén egyesek véleményével, hogy az nem igazi karácsony....én meg amondó vagyok, hogy ami igazi az csakis belülről jön és nem a körítésből. Mindenki csinálja úgy, ahogy az neki jó.......

Úgyis sajnálom azt a rengeteg fát, akkor már inkább élő fa csemetét kellene vásárolni.......


























De ha már a műfenyőkről beszélünk vannak kreatív és alternatív módok, ötletek az igazi helyettesítésére.....íme:






































































Nem az számít, mit tudunk megtenni vagy mennyit tudunk magunknak megengedni....csak az számít, amit érzünk és ami már körítés az csak lényegtelen dolog........ a szív a fontos..... s  hiába minden kincs, ha nincs, akit szeress és nincs aki viszont szeret!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...