.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/11/12

Bagolyúr



Tudjátok annyira szeretem ezeket az édes kis baglyokat és azon csodálkozom, hogy mégsem csináltam még egyet sem........ Azok az óriási nagy szemek valahogy rabul ejtettek.....
Itt egy pár ötlet....miként lehet párna, kabala, akár báb vagy kép a falon, de akár mobiltelefon tartónak is édes lehet gyerekeknek.....mivel már igen elterjedt a telefon használata gyerekek körében.....én igen ellene vagyok, de az utóbbi időben, ahogy Lizi elkezdett iskolába járni és elfelejt hazajönni időben, mert a barátnőkkel egymást kísérgetik és én majd meg őrülök az idegességtől, hogy hol van....isten bizony megfordult nekem is a fejemben....aztán lehet, hogy fel sem veszi, hiszen mi a biztosítéka, hogy beleszól egyáltalán......semmi!
Na, de ezt csak úgy mellékesen megjegyzem, egyet mindenképpen csinálok.....ha addig élek is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...