.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/10/24

1 osztályosok magatartás fájuk.......


Hétvégén megcsináltam a gyerekek fáját......nem nagyon volt időm cécózni, meg filózni, gyorsan összeraktam, megrajzoltam, kivágtam, ragasztottam és kihasználtam az időt, hogy Zsolti nincs itthon így elmaradt a hétvégi takarítás.......
























Igazából Lizára hallgattam és ő bólintott rá az ötleteimre......így még gyorsabban haladtam, mert mindenre bólintott! Nekem a fa szemek nélkül jobban tetszett, de Liza szerint mindenképpen kell, hogy legyen szeme......hát legyen meg az akarata.....














































Amint látjátok rafkós is voltam, mert varrás nélkül oldottam meg a dolgot, próbáltam olyan anyagot keríteni, ami elszegés elhagyásával sem bomlik....ilyen a polár anyag is tulajdonképpen a gyapjúfilcen kívül.....így ragasztópisztollyal csak fellőttem az anyagra.....
























Most már elkezdhetik megrohamozni a fát a kiskukacok!!!! Remélem egy kukacot sem dob le magáról a fa és nem hullik a földre, mint a kukacos alma.......
























A jó kis kukacok pedig vidáman falhatják tele bendőjüket a szép piros almákból, fent a fa lombkoronája védelmében.....
























Fa a helyén..........!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...