.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/09/02

Természet ihlette ékszerek























Bevallom őszintén nem szeretem az aranyat magamra akasztani........nem vagyok én karácsonyfa, hogy villognom kelljen!

Sokkal jobban szeretem a kézműves dogokat, bár azt sem látni rajtam....

Viszont ezek a természet ajándékaiból készített csodák megfogtak.....és akár Lizával készíthetnénk is.

Fűztünk már fel kagylókat, szotyit", tökmagot héjastul.....de más valahogy nem ugrott még be...íme néhány ötlet, használjátok ki és gyűjtsetek akár fák terméseit....még dekorációnak sem utolsó....platán termése meg különösen jól mutat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...