.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/09/07

Platán fa ültetése az iskola udvaron



Már korábban írtam a Tanévnyitón Liza osztálya egy nagyon kedves falubeli nénitől Etuskától kaptak egy gyönyörű platán fát, amit abból a célból ajándékozott az első osztályosoknak, hogy egy szokást szeretne kezdeményezni ezzel, ezentúl minden elsősnek legyen saját fája, amire mindig emlékezni fognak és láthatják, amíg az iskolába járnak, hogyan növekszik az ő kis fájuk....

Szerintem ez egy nagyon kedves gesztus és nem is jutott senkinek eddig eszébe, pedig aztán hely van az udvaron....így legalább minden évben gyarapodnak a fa csemeték.......

Szegény fának azonban nehéz lesz a kezdet éppen úgy mint Lizáéknak is.....meg kell verni a gyökerét és erősödnie kell ebben a köves földben.....amennyire sikerült megadtuk a kezdeti lépést, miután a férfiak kiásták a gödröt, amire én is jelentkeztem, hiszen vittem a kék ásómat, de amikor megláttam milyen nehéz feladat inkább visszahőköltem és rábíztam ezt az erősebb nemre....de ez idő alatt a gyerekekkel együtt kiszedtük a sok követ a földből, hogy aztán a jó földdel vissza temethessük.....alaposan beöntöztük az alját.....behelyeztük a fát és következett a temetés.......utána beiszapoztuk, karóztuk és most már csak reménykedhetünk, hogy életben is marad kedvenc fám a Platán fa!!!!

Természetesen megígérték, hogy gondozni fogják és alaposan beöntözgetik, hogy meg is eredjen......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...