.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/09/21

Hímzett ékszer csoda






















Ha már ékszer, akkor legyen érdekes!

Ezeket a hímzett különlegességeket nem is olyan borzasztó nehéz elkészíteni, de milyen természetes hatású szépség alakul ki belőle.... Eddig csak asztalterítőt hímeztem és szerettem is készíteni, jó kis elfoglaltság, nem nagy kunszt kell hozzá....de nézzétek ezeket, hát nem szupik...? Komolyan én nem venném fel, de Lizára bármit rá akasztanék ilyeneket, mert az ő személyisége még formálódik én meg olyan hüle vagyok, hogy sohasem hordtam semmit és nem is tudom elképzelni magamon......valahogy olyan mint a szoknya....van aki szereti hordani és van aki nem....hát, én azt sem....ezekre a lábakra....inkább nem.....majd ahhoz még kordába kell hozni magamat szülés után.....
Na, de így elkanyarodtam....fecsegek össze vissza.....szóval ajánlom figyelmébe azoknak ezeket az ékszereket, akik szeretik a különlegeseket a megszokottól eltérő dolgokat.......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...