.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/09/18

Koszorúk






















Én híve vagyok annak a mondásnak, hogy a " kevesebb több", mert legyen az lakberendezés vagy dekoráció a sok az sok! Sőt engem kimondottan zavar a sok.., mert azt sem tudom hova kapkodjam a tekintetem mi az amit érdemes látnom, de talán pont a lényeget nem látom meg a kavalkádban az egyszerűség szépségét..... Ha például megnézzük ezeket a koszorúkat 1 vagy 2 termés csak az alapanyag, sőt van ahol a másik az csak zöld dekoráció a termés mellett, de éppen emiatt tekintetvonzó.......egyszerűsége miatt.....Most képzeljünk el egy olyan koszorút, ahol 10-15 különböző dolgokat számolhatnánk meg.....lehet, hogy látványnak szép, de szerintem azt sem tudjátok mi van benne!!!
Az én szemem csak egyre fókuszál....na de azt aztán minden érzékszervemmel érzem és látom.....
Mindenesetre bárhogyan is döntötök, egy valamire azért figyelni kell, ha ilyen koszorúkban gondolkodtok,  amiket én mutattam, akkor a termések bizony nem várnak, ha időben becserkészitek a nektek tetsző termést, akkor lesz koszorútok, ellenkező esetben a fán" fog megcsúnyulni, amit utána már nem bírtok hasznosítani sem!!!

Gyűjtésre fel!!!!

Levenduláról már lekéstünk, pedig fantasztikus látvány fogadna hazaérkezésünkkor!! Majd jövőre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...